Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS - 1996

Garantie: Ja
35706 Km
Rood / paars
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                   Harley-Davidson
Type:                    FXDS / Dyna Convertible
Bouwjaar:            1996
KM stand:            35706 Km
Kleur:                   Rood / paars
Cilinder inhoud:   1340 cc
Btw marge:          Marge
Garantie:             3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
In zo goed als originele staat.
mini apehanger stuur gemonteerd.
CV carburateur.
Dubbele remschijf voor.
Harley-Davidson convertible tassen.
Sissy bar.
Extreem nette staat.
Origineel afneembaar windscherm (staat niet op de foto)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion