Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER 848 - 2013

Garantie: Ja
26549 Km
Mat zwart
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Keurige mat zwarte streetfighter 848.
Wordt afgeleverd met het benodigde onderhoud.
De Streetfighter 848 heeft de volgende accessoires;

  • Slip-on uitlaat carbon
  • Custom zadels
  • Vooras protectie
Verduyn Ducati Specialist is jouw Ducati Service Point in de regio Rotterdam en omstreken. Met een gespecialiseerd en toegewijd team bieden wij zeer nette occasions aan. Daarnaast streven wij naar korte wachttijden en werken wij zorgvuldig aan jouw Ducati wanneer deze onderhoud nodig heeft. 

Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in uitstekende staat zijn. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. 

Wij berekenen geen afleverkosten. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. 

La vostra Ducati, La nostra Cura! 
Jouw Ducati is onze zorg. 

(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

Verduyn Ducati Specialist 
Hoofdweg 328
2908 LC Capelle a/d IJssel
010 – 820 98 97 
info@ducativerduyn.nl 

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag       8.30 - 17.30
Woensdag   8.30 - 17.30
Donderdag  8.30 - 17.30
Vrijdag         8.30 - 17.30
Zaterdag      8.30 - 16.30
Zondag        Gesloten

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan teksten en afbeelding.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verduyn Ducati Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion