Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-
Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.
Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.
Grote kledingafdeling met zeer veel keus.
Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.
VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L -Twin cilinder, Desmodromisch distributie , 2 kleppen per cilinder , luchtgekoeld |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 803 cc |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie , 50mm kleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 75 pk / 55 kW bij 8,250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 5,750 tpm |
Koppeling | APTC natte-multiplaat met mechanische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde Kayaba 41mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering, verstelbare pre-load |
Remmen voor | 330 mm schijf , radiale 4 - zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 245 mm schijf , 1 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 110/80 R18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 R17 |
Wielbasis | 1,445 mm |
Lengte | 2,165 mm |
Breedte | 845 mm |
Hoogte | 1,150 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 170 kg |
Leverbare kleuren | Deep Black |
Beschrijving | De scrambler Full Throttle maakt verwijzingen naar de dirt-race motoren.

Hij is uitgerust met een Termignoni race-uitlaat, een zadel ontworpen om te racen, en zwarte zijpanelen met toegewijde graphics.

Het lage taps toelopende stuur en het korte voorspatbord voegen toe aan de onmiskenbare kenmerken van de Scrambler Full Throttle.

Een motor die perfect is voor dagelijks gebruik, zonder de kracht van een racer te verliezen. |
Ducati Assen beschikt over een team van enthousiaste motorliefhebbers, die klantvriendelijkheid, gezelligheid en goed advies hoog in het vaandel hebben staan.
Als Ducati dealer heeft Ducati Assen alles in huis, van sportmotoren, tot sport allroadmotoren en van nieuwe tot betrouwbare gebruikte motoren. Voor vakkundig onderhoud ben je hier ook op het juiste adres: de aftersales-afdeling is modern ingericht, met onder meer een eigen testbank. Daarnaast zijn de medewerkers dankzij een continu trainingsproces op de hoogte van de laatste technieken.
 |
Motoport Assen / Ducati Assen |
|
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
|
 |
0592-205 007
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken