|
Motor | L-Twin, Desmodromisch distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 50mm Gasklephuis |
Ontsteking | |
Vermogen | 75|55|8,250 |
Max. koppel | 68|5,750 |
Koppeling | APTC Natte multiplaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | 46 mm volledig instelbare USD vork |
Vering achter | Kayaba demper, pre-load en rebound instelbaar. Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 330 mm schijf, radiale 4-zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli SCORPION RALLY STR 120/70 R19 |
Achterband | Pirelli SCORPION RALLY STR 170/60 R17 |
Wielbasis | 1,505 |
Lengte | 2,200 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1,213 |
Zithoogte | 860 |
Drooggewicht | 191 |
Leverbare kleuren | Red, White |
Beschrijving | Rechtstreeks uit de woestijn en de bergen van Californië, Ducati Scrambler Desert Sled doet zijn intrede in het Land van Vreugde , een enduro versie geïnspireerd door de wereld van de off-road motorfietsen die geschiedenis in de Verenigde Staten tijdens de jaren '60 en '70 maakte. |