|
Motor | L -Twin cilinder, Desmodromisch distributie , 2 kleppen per cilinder , luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie , 50mm kleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 75|55|8,250 |
Max. koppel | 68|5,750 |
Koppeling | APTC natte-multiplaat met mechanische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde Kayaba 41mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering, verstelbare pre-load |
Remmen voor | 330 mm schijf , radiale 4 - zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 245 mm schijf , 1 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 110/80 R18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 R17 |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,165 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1,150 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 176,5 |
Leverbare kleuren | Orange Sunshine |
Beschrijving | De Scrambler Classic versie is gericht op iedereen die de 1970 stijl, en aandacht voor detail kan waarderen, maar niet in willen leveren op het rijplezier en functionaliteit van een moderne motor.
Hij word gekenmerkt door zijn unieke, verfijnde details, zoals aluminium voor- en achter spatborden, spaakwielen en bruine zitting met diamant-vormige inzetstukken. |