|
Motor | L-Twin, Desmodromisch distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 50mm Gasklephuis |
Ontsteking | |
Vermogen | 75|55|8,250 |
Max. koppel | 68|5,750 |
Koppeling | APTC Natte multiplaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Upside Down Kayaba 41 mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering met volledig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | 330 mm semi-zwevende remschijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauw, 4-zuigers, radiale pomp met verstelbare hendel, met Bosch ABS standaard |
Remmen achter | 245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,436 |
Lengte | 2,107 |
Breedte | 810 |
Hoogte | 1,066 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 172 |
Leverbare kleuren | Silver Ice Matt |
Beschrijving | Rebellie, vrijheid en stijl. De Café Racer cultuur, één van de meest invloedrijke stromingen in de geschiedenis van het motorrijden, ontmoet het eigenzinnige karakter van de Scrambler in de nieuwe, ongecensureerde Scrambler Café Racer. |