|
Motor | L-Twin, Desmodromic distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 98|71 |
Cilinder inhoud | 1,079 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinspuiting, Ø55 mm gasklephuis met volledige Ride by Wire (RbW) |
Ontsteking | |
Vermogen | 86|63|7,500 |
Max. koppel | 88|4,750 |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Öhlins volledig instelbare Ø 48 mm vork |
Vering achter | Öhlins monoshock, pre-load en rebound instelbaar |
Remmen voor | 2 x Ø320 mm semi-zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4.32 remklauwen, 4-zuiger, axiale pomp met Bosch Cornering AB |
Remmen achter | Ø245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch Cornering ABS |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 120/80 ZR18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,514 |
Lengte | 2,190 |
Breedte | 920 |
Hoogte | 1,290 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Viper Black |
Beschrijving | De meest sportieve Scrambler ooit. Geïnspireerd door de "racer" customs heeft deze motor een onmiskenbare stijl. Dankzij de instelbare Öhlins ophanging, het "Viper Black" kleurenschema met de gele middenstrepen, de aluminium wielen, de lage handlebar en de samengestelde zitting is deze motor in staad zelfs de meest ervaren motorrijders te emotioneren. |