|
Motor | L-Twin, Desmodromic distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 98|71 |
Cilinder inhoud | 1,079 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinspuiting, Ø55 mm gasklephuis met volledige Ride by Wire (RbW) |
Ontsteking | |
Vermogen | 86|63|7,500 |
Max. koppel | 88|4,750 |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Marzocchi volledig instelbare Ø45 mm usd-vork |
Vering achter | Kayaba monoshock, pre-load en rebound instelbaar |
Remmen voor | 2 x Ø320 mm semi-zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4.32 remklauwen, 4-zuiger, axiale pomp met Bosch Cornering ABS |
Remmen achter | Ø245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch Cornering ABS |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 120/80 ZR18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,514 |
Lengte | 2,190 |
Breedte | 895 |
Hoogte | 1,330 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | 62 Yellow, Shining Black |
Beschrijving | Een van de grootste iconen van de jaren `60 en `70 is herboren. Een motorfiets die het gevoel van vrijheid uit die jaren volledig belichaamt: de Scrambler. En vandaag de dag is hij groter dan ooit. Maar het is niet alleen het motorvermogen wat is gegroeid: meer technologie, meer premium materialen, meer kracht. Alles in pure Ducati stijl. De nieuwe Scrambler brult als nooit tevoren. |