|
Motor | L-Twin, Desmodromic distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 98|71 |
Cilinder inhoud | 1,079 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinspuiting, Ø55 mm gasklephuis met volledige Ride by Wire (RbW) |
Ontsteking | |
Vermogen | 86|63|7,500 |
Max. koppel | 88|4,750 |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Marzocchi volledig instelbare Ø45 mm usd-vork |
Vering achter | Kayaba monoshock, pre-load en rebound instelbaar |
Remmen voor | 2 x Ø320 mm semi-zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4.32 remklauwen, 4-zuiger, axiale pomp met Bosch Cornering ABS |
Remmen achter | Ø245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch Cornering ABS |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 120/80 ZR18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,514 |
Lengte | 2,190 |
Breedte | 920 |
Hoogte | 1,290 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 194 |
Leverbare kleuren | Custom Grey |
Beschrijving | Spaakwielen, verchroomde uitlaatpijpen en aluminium mudguards. De Scrambler 1100 Special is geïspireerd op de custom cultuur. Slechts één kleur voor deze versie, "Custom Grey", voor een motor met een unieke stijl. De dubbele swingarm met geborstelde afwerking, de lage handlebar en de bruine zitting met een klassieke vibe dankzij de diamantvormige stiksels; het zijn geen details, het is een kwestie van persoonlijkheid. |