Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S SPORT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Thrilling Black
ducati - multistrada-v4-s-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TRAVEL & RADAR VERSIE
Met de nieuwe Multistrada V4 MY2025 benadrukt Ducati nog meer de touring mentaliteit van het model. Het comfort voor rijder en passagier wordt verhoogd, de rijefficiëntie wordt verbeterd, zelfs bij volle belading, en er worden nieuwe elektronische systemen geïntroduceerd voor veiliger en beter presteren op elk wegdek.

Chassis:
De automatische verlaging wordt geactiveerd bij snelheden lager dan 10 km/h, waardoor de motorfiets zakt om het stoppen te vergemakkelijken en manoeuvres bij lage snelheden eenvoudiger en veiliger te maken. Boven de 50 km/u keert de Multistrada V4 automatisch terug naar de rij-instelling. De rijder kan het systeem uitschakelen voor meer controle op maat.

Vering:
Beheerd door het Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) systeem, is de laatste generatie semi-actieve vering nu nog nauwkeuriger en efficiënter dankzij een nieuwe sensor op de vork. De voorspellende functionaliteit van het systeem past de respons van de achtervering in real-time aan voor een soepele en comfortabele rit op elk type weg. De veringmodes, die nu worden bediend met een speciale knop, maken het mogelijk om de ophangingsinstellingen onderweg aan te passen, onafhankelijk van de geselecteerde rijmodus.

Elektronica:
De nieuwe Multistrada V4 MY2025 is uitgerust met een geavanceerd voor- en achter radarsysteem, dat de Adaptieve Cruise Control (ACC) ondersteunt, voor minder vermoeidheid op lange afstanden, en Blind Spot Detection (BSD), dat informeert over voertuigen in de dode hoek van de achteruitkijkspiegel. Bovendien verbetert het optionele mistachterlicht de zichtbaarheid voor achteropkomende voertuigen, waardoor de veiligheids- en technologiestandaarden worden verhoogd. Het 2025 model introduceert ook de Forward Collision Warning (FCW) functie, die de rijder waarschuwt voor mogelijke botsingen met het voorliggende voertuig.

Motor:
De verlengde deactiveringsstrategie van de achterste cilinderbank optimaliseert het verbruik effectiever dan ooit tevoren. Terwijl de vorige modellen de achterste cilinderbank alleen uitschakelden als de motor stilstond, grijpt het systeem nu in tijdens het rijden, waarbij het aantal actieve cilinders wordt verminderd als er weinig vermogen wordt gevraagd, bijvoorbeeld tijdens lange ritten op de snelweg. Deze innovatie verlaagt de uitstoot en het brandstofverbruik en zorgt voor soepeler rijden en lagere kosten.

Chassis 2:
Het aluminium monocoque frame is licht en compact en biedt een solide basis voor nauwkeurig en responsief rijden. Het draaipunt op de aluminium dubbelzijdige achterbrug is verplaatst en ligt nu 1 millimeter hoger, waardoor het anti-squat effect is versterkt en de stabiliteit en precisie zijn toegenomen, met name tijdens sportief rijden en bij volle belasting. De nieuwe gesmede velg, verkrijgbaar in geselecteerde uitrustingsstukken of als accessoire, is 2 kg lichter dan de as en verbetert het rijgedrag door richtingsveranderingen te vergemakkelijken. De lagere roterende massa zorgt voor een verminderd gyroscopisch effect.

Design:
Met zijn geaccentueerde proporties straalt het nieuwe design van de voorkant dynamiek en sportiviteit uit, terwijl het uitstekende aerodynamische bescherming voor rijder en passagier blijft garanderen. Het vooraanzicht accentueert de gedurfde houding van de Multistrada V4.

Customisation:
De nieuwe Multistrada V4 kan zorgvuldig worden aangepast voor een nog luxueuzere ervaring op maat. U kunt kiezen uit drie kleuren voor de carrosserie, kunststof of aluminium koffers, drie verschillende wielopties en vijf sierlijsten. Daarnaast heeft u toegang tot een reeks accessoires, zoals gesmede of spaakwielen, uitlaatsystemen en ergonomische oplossingen voor het zadel en de ophanging van rijder en passagier, die direct af fabriek als optie verkrijgbaar zijn.

Standaard 4 jaar fabrieksgarantie!

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion