Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 - 2020

Garantie: Ja
31933 Km
.
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2003
Koppel: 130 Nm
Afmetingen (LxB): 227 x 99 cm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van éérste eigenaar afkomstige Ducati Multistrada 1260! Dit betreft een origineel Nederlands geleverde Ducati die in nette staat verkeerd. 
Naast de originele uitrusting met onder andere Cruise Controle en Ducati Quikshifter, is deze ook voorzien van een volledige Termignoni uitlaat inclusief mapping en Carbon Pikes Peak ruit. 

De 1260 is de laatste generatie van de dikke V-Twin Multistrada's. Dit in combinatie met het open systeem en Quickshifter staat dit garant voor de echte Ducati ervaring! Koppel / Ducati Sound en Ultieme beleving!  Van rustig toeren tot een trackday, alles is mogelijk met deze Multistrada!

nieuwsgierig geworden? bel met ons of kom langs in onze showroom!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, keyless start, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion