|
Motor | Ducati Testsretta DVT met Desmo variable timing, L-Twin cilinder, 4-kleppen per cilinder, Dual Spark, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106|71.5 |
Cilinder inhoud | 1.262 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Bosch electronische injectie, Ride-by-Wire, 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 158|116.2|9.500 |
Max. koppel | 129.5|7.500 |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, 15/40 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs-eenheid. elektronische compressie en rebound demping aanpassing. elektronische veervoorspanning afstelling met ducati skyhook-ophanging (DSS) Evo. Aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x330mm Semi zwevende schijven, Bosch ABS |
Remmen achter | 265mm schijf,2-zuiger zwevende remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17 |
Wielbasis | 1,585 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | verstelbaar 825-845 |
Drooggewicht | 212 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | he wild side of Ducati
De nieuwe Multistrada 1260 Enduro breidt het concept van avontuur uit met een nieuwe Ducati Testastretta DVT 1262 motor met een volle koppelcurve en een vernieuwd chassis voor meer rijcomfort bij lage snelheden of bij het manoeuvreren. Een combinatie van prestaties en comfort die uw reizen zowel op de weg als in het terrein onvergetelijk maakt. |