Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S TOURING - 2014

Garantie: Ja
41499 Km
ROOD
ducati - multistrada-1200-s-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014
Garantie: div. opties mogelijk

Deze zeer nette Ducati Multistrada 1200 S Touring is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo! Onze fraaie Ducati Multistrada 1200 S Touring hebben wij destijds nieuw geleverd en verkeerd in zeer nette staat. Volledige onderhoudshistorie aanwezig.

Deze Ducati Multistrada 1200 S Touring is voorzien van de volgende accessoires:

- ABS
- zijkoffers
- binnentassen voor zijkoffers
- laag ruitje
- topkoffer
- comfort seats
- middenbok
- handvatverwarming
- SkyHook vering

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Maak nu een afspraak voor een proefrit. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden.

Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Moto Hippo is officieel dealer van: Ducati, Yamaha en Moto Morini.

Naast deze Ducati Multistrada 1200 s Touring hebben wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Ruime keus in motorfiets accessoires
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse financierings mogelijkheden
- Moto Hippo NoRisk motorfiets verzekeringen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion