|
Motor | Testastretta 11 ° L -Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 88|67,5 |
Cilinder inhoud | 821 |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm kleppen, ride-by-wire. |
Ontsteking | |
Vermogen | 112|82,4|9,250 |
Max. koppel | 89,4|7,750 |
Koppeling | APTC remblok, natte multi-plaat koppeling, handbediend met controle kabel |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe, vastgemaakt aan de cilinderkop |
Vering voor | Upside down 43mm voorvork |
Vering achter | Progressieve koppeling met verstelbare monoshock . Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm semi - zwevende remschijven , radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen , 4 - zuigers , axiale pomp met ABS standaard |
Remmen achter | 245mm schijf , 2 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
Achterband | 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Wielbasis | 1,480 |
Lengte | 2,170 |
Breedte | 800 |
Hoogte | 1,055 |
Zithoogte | 785-810 |
Drooggewicht | 179,5 |
Leverbare kleuren | Star white silk, Red |
Beschrijving | 112 HP Testastretta 11 motor , messcherp handelen, state of the art veiligheidsvoorzieningen , Rij modes en het onmiskenbare Ducati geluid. Sportprestaties , Italiaans design en een unieke persoonlijkheid : Monster 821 , in wezen een echt Monster . |