Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Keurige Ducati Monster 696 in deze gave kleurstelling
Recent is de Desmo service uitgevoerd
De prijs van € 5.199,-
NU VOOR € 4.999,- is incl. 6 maanden garantie
Inruil, financiering en/of een gratis 10 daagse verzekering behoort tot de mogelijkheden
Interesse in deze Monster ? Neem contact op voor een afspraak
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur
- Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
- Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | L twin cylinder |
Boring x slag | 88|57.2 |
Cilinder inhoud | 696 |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 80|59|7750 |
Max. koppel | 69|7750 |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular stalen trellis frame |
Vering voor | Showa 43 mm upside-down vork |
Vering achter | Sachs verstelbare monoshock |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120/60/17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1452 |
Lengte | 2100 |
Breedte | |
Hoogte | 1129 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 163 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe Ducati Monster 696 betekend de volgende generatie in wat ducati noemt "the final word in urban excitement". De Monster 696 oogt als pure fun en gaat prestaties absoluut
|
Bij Ros Motoren bent u aan het juiste adres wanneer u originaliteit, kwaliteit en persoonlijk advies wenst. Onze klanten zeggen dat hier de passie voor motorfietsen tot in de muren voelbaar is.
Regelmatig hebben we zeer bijzondere exemplaren en iconische modellen van Ducati zoals gelimiteerde versies of iconen en altijd in topconditie. In het snel wisselende aanbod komen ook veel jong gebruikte motoren van gewilde types voorbij.
Betreft een eenmanszaak waar ik ( Ronnie Ros ) zelf de in- en verkoop regel en samenwerk met 2 techneuten en 1 detailer om de kwaliteit verder te waarborgen.
Tot snel in het Brabantse Etten-Leur ! Maak een afspraak als u langs wilt komen. Altijd staat de koffie klaar.
| Etten-Leur, Noord-Brabant |
| 06-81382470 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken