Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 696 - 2008

Garantie: Ja
23852 Km
Rood
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele nette  originele monster 696.
Staat er netjes bij compleet met sleutels en code kaart.
Word afgeleverd met het benodigde onderhoud.

Verduyn Ducati Specialist is jouw Ducati Service Point in de regio Rotterdam en omstreken. Met een gespecialiseerd en toegewijd team bieden wij zeer nette occasions aan. Daarnaast streven wij naar korte wachttijden en werken wij zorgvuldig aan jouw Ducati wanneer deze onderhoud nodig heeft. 

Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in uitstekende staat zijn. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. 

Wij berekenen geen afleverkosten. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. 

La vostra Ducati, La nostra Cura! 
Jouw Ducati is onze zorg. 

(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

Verduyn Ducati Specialist 
Hoofdweg 328
2908 LC Capelle a/d IJssel
010 – 820 98 97 
info@ducativerduyn.nl 

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag       8.30 - 17.30
Woensdag   8.30 - 17.30
Donderdag  8.30 - 17.30
Vrijdag         8.30 - 17.30
Zaterdag      8.30 - 16.30
Zondag        Gesloten

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan teksten en afbeelding.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verduyn Ducati Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geďntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion