|
Motor | Testastretta 11 ° L -Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106|67,9 |
Cilinder inhoud | 1198,4 |
Comp. verhouding | 12.5:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm kleppen, ride-by-wire. |
Ontsteking | |
Vermogen | 135|99.3|8,750 |
Max. koppel | 118|7,250 |
Koppeling | Lichte actie, Multiplaat koppeling met hydraulische bediening. Self-servo actie bij rijden. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe, vastgemaakt aan de cilinderkop |
Vering voor | 43mm volledig instelbare usd vorken |
Vering achter | Progressieve koppeling met verstelbare monoshock . Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm semi - zwevende remschijven , radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen , 4 - zuigers , radiale pomp met ABS standaard |
Remmen achter | 245mm schijf , 2 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
Achterband | 190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Wielbasis | 1511 |
Lengte | 2,200 |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1,040 |
Zithoogte | 785-810 |
Drooggewicht | 182 |
Leverbare kleuren | Red |
Beschrijving | De prestaties en stroming van de nieuwe Testaretta 11 DS-motor, de veelzijdigheid van de 3 riding-modes en het comfort van de verstelbare stoel en handvatten voor de passagier maken van de Monster 1200 een motor die is staat is zich aan te passen aan iedere gelegenheid, zodat je instinct kan volgen in iedere situatie.
Het onmiskenbare Monster ontwerp is echt iconisch en betekend dat er geen limiet aan het plezier zit. |