Nieuwsbrief:

DUCATI  M 696 - 2009

31703 Km
Bianco Perla
ducati - m-696
ducati - m-696
ducati - m-696
ducati - m-696
ducati - m-696
ducati - m-696
ducati - m-696
ducati - m-696
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Monster 696 in Bianco Perla.

De Monster, een icoon van het in Bologna gevestigde Ducati.
Deze prachtige Italiaanse machine is een feest om mee te rijden en prachtig om te zien.
Mede door de parelmoer w  itte lak (Bianco Perla) staat en het gedrongen uitelijk staat er een prachtmachine.

Deze Ducati rijdt vanaf 2016 op de Nederlandse wegen en heeft de desmobeurt gehad in 2020 bij 23560 km.
16/07 2022 verkochten wij deze Ducati met afleverbeurt op 26.792 km
13/05 2023 vervingen wij de koppeling van de Ducati bij      29.117 km
13/06 2023 vervingen wij de accu van deze Ducati bij          29.216 km    


Nu staat de Monster bij ons, en het is werkelijk een plaatje,
wij geven de motor een afleverbeurt zodat hij weer klaar staat voor het nieuwe seizoen.

Dus opstappen en rijden, bel voor meer info of afspraak 072-519292 of kom langs aan de Pascalstraat 8 in Heerhugowaard.


 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.

Opties en Accessoires:
ABS, Afdekkapje zadel, Monoposto look




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion