|
Motor | L twin cilinder, 2 kleppen desmodromisch bediend, luchtgekoeld |
Boring x slag | 98|71,5 |
Cilinder inhoud | 1078 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Siemens electronisch injectie systeem, 45 mm inlaat poorten |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|69,8|7500 |
Max. koppel | 103|6000 |
Koppeling | droge Multidisk koppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting; voortandwiel 15; achtertandwiel 39 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Trellis vakwerkframe |
Vering voor | Volledig instelbare 43mm upside down Showa voorvork, 130 mm veerweg |
Vering achter | Progressieve Sachs monoshock, regelbare veervoorspanning en ingaande demping, 148 mm veerweg |
Remmen voor | 2 x 320 mm schijf, 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Ontworpen voor hen die een statement willen maken in stijl. De Monster 1100 is de nieuwe standaard in kwaliteit en staat bovenaan de Monsterfamilie. Dit meesterwerk in stijl en prestaties wordt aangedreven door het legendarische en charismatische 1100cc Desmodromische L-twin motorblok, dat bekend staat om zijn koppel en adembenemende acceleratie. De Monster 1100 is met één doel ontworpen, namelijk om het naked bike concept te herdefiniëren met Italiaans design en opwindende prestaties. |