Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2015 Ducati 821 Hypermotard . Beurten gehad bij Motopuro. = Bedrijfsinformatie = Zoekwoorden: Honda / Kawasaki / KTM / Suzuki / Yamaha / Husqvarna / Husaberg / Beta / Gas Gas / TM / Sherco / 50 / 65 / 85 / 125 / 144 / 150 / 200 / 250 / 300 / 350 / 400 / 450 / 525 / 530 etc./ Crossmotoren / Cross motor / Gebruikte Crossmotor / Gebruikte Cross motoren / Gebruikte Enduro Motoren / Gebruikte Enduro motor .
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Testastretta 11°, L-Twin cylinder |
Boring x slag | 88|67.5 |
Cilinder inhoud | 821 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | Desmodromic, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | |
Vermogen | 110||9250 |
Max. koppel | 89|7750 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Progressive linkage with fully adjustable Sachs monoshock. Aluminium single-sided swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm discs, 4-piston radial caliper |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston calliper |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso II, 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso II, 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1500 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 870 |
Drooggewicht | 175 |
Leverbare kleuren | rood, zwart |
Beschrijving | Licence to thrill.
De nieuwe Hypermotard biedt alle kracht van een nieuwe generatie 110 HP Testastretta 11 ° motor met de geavanceerde technologie van Power Modes, en het Safety Pack Ducati. Laat de remmen niet op je energie: totale controle en extreme veelzijdigheid toestaan om een weg in Hyper-stijl aan te vallen. |
| Dealerschappen: HUSABERG, KTM |
| Lichtenvoorde, Gelderland |
| 0544-379181 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken