Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZLB LIVERY
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Garantie: Fabrieksgarantie

Ducati Hypermotard 698 – Zaltbommel Special Edition

Exclusief. Spectaculair. Onmiskenbaar Ducati.

Ben jij op zoek naar een unieke motorfiets die stijl, prestaties en karakter combineert? Maak kennis met de Ducati Hypermotard 698 Zaltbommel Special – een limited edition model dat speciaal is ontworpen voor de echte liefhebber.

# Uniek Zaltbommel Design
Deze special edition is uitgevoerd in een exclusieve Zaltbommel kleurstelling, ontworpen in samenwerking met MotorWrap. De graphics en details maken deze motor tot een echte eyecatcher, waar je ook rijdt.

# Voorzien van Mooie Accessoires
Uitgerust met hoogwaardige accessoires voor zowel stijl als functionaliteit: Carbon accenten voor een agressieve look en Termignoni dempers

Film: https://www.instagram.com/reel/DHV4FaJC97j/?igsh=ZGJpcnZ6M3AxeGxy

DE Hypermotard 698: Pure Performance. Met zijn krachtige eencilinder motor, lichtgewicht frame en messcherpe handling is de Hypermotard 698 gebouwd voor maximale fun, zowel in de stad als op bochtige binnenwegen

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion