Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL V4 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DUCATI RED
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

Dare to be Bold!!

De Diavel V4 is gespierd, sportief, overdreven en elegant tegelijk, in staat om in elke context de aandacht te trekken, en verenigt schijnbaar uiteenlopende technische, dynamische en stilistische kenmerken, zoals die van sport nakeds en muscle cruisers.

De opwindende prestaties van de V4 Granturismo motor worden gecombineerd met een verrassende wendbaarheid en dynamiek voor een dergelijke motorfiets.

Nu te bestellen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo. Deze motor staat niet fysiek in onze winkel op dit moment.

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze motorfiets leveren wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse motorfinancierings mogelijkheden
- Via onze Moto Hippo motorpolis profiteer je van scherpe tarieven met grote voordelen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion