Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL 1260 S - 2022

Garantie: Ja
13622 Km
Blackandsteel
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
ducati - diavel-1260-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ducati Diavel 1260 S Black and Steel


Bouwjaar: 2022 
Kilometerstand: 13.622
Garantie: Ja 6 maand 
BTW/Marge: incl. BTW (de BTW is verrekenbaar voor ondernemers)


 Diavel 1260 S  Nederlandse motorfiets en geheel Dealer onderhouden. 

Motorfiets is in nieuwstaat ! 
voorzien van: 
* Regina onderhouds vrije ketting 
* Knipperlichten in achterlicht 
DTC / DPL  / Cruise control / ABS / Led verlichting / Keyless / Bluetooth /  Ohlins vering  / Rijmodes / Quikshifter / Brembo remmen 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion