Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SL - 1995

Garantie: Nee
29211 Km
Rood
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati 900 Superlight IV NR 677
Origineel Nederlads geleverd exemplaar
Motor verkeert in een zeer frisse staat en loopt loepzuiver
Voorzien van sportdempers, prachtige sound !
Reeds technisch klaargemaakt, voorzien van de benodigde nieuwe onderdelen
Klaar voor directe levering !
De prijs is € 10.699,- 
Levering zonder garantie
Heeft u interesse in deze motor graag even telefonisch contact 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h ( in Augustus de zaterdagen gesloten )
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl
  • AUGUSTUS = SUMMER SALE MAAND ! 
    VETTE KORTINGEN, PAK UW KANS
    ZIE DE VAN > VOOR PRIJZEN





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion