Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO - 2011

Garantie: Ja
14880 Km
Parelmoer wit
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati 848 EVO 2011 - 14880 KM

Schitterende en tevens unieke 848 EVO uit 2011 met slechts 14.880 kilometer op de teller! 

Naast de unieke kilometerstand is deze motor ook nog eens in originele staat. Hij is niet bestickerd en heeft nog de originele dempers eronder, die overigens al heerlijk klinken bij Ducati. Leuke extra's zijn de carbon hugger en de sportieve Rizoma kentekenhouder. 

Vergeleken met de standaard 848 is deze EVO uitvoering uitgerust met de Brembo Monoblocs waarmee die nog effectiever remt. Daarnaast heeft die 6 extra PK's wat vooral bij hoge toeren duidelijk volbaar is. Qua rijwielgedeelte is de 848 EVO identiek aan zijn grote broer, de 1198. Het is een geweldige stuurfiets en optisch ook een mooi exemplaar, zéker in deze mat witte kleurstelling. 

De motor heeft pasgeleden een beurt gehad en is naast de vloeistoffen voorzien van gloednieuwe sportieve Dunlop banden. Deze 848 is dus al klaar voor volgend seizoen. Wordt geleverd incl. slot en paddock stand

Interesse of vragen? Neem gerust telefonisch contact met Frank  06-10844933 .




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
FH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion