Nieuwsbrief:

DUCATI  748 S - 2002

Garantie: Ja
38837 Km
Rood
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
ducati - 748-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Als nieuwe Ducati 748 S met het verstelbare balhoofd
Eigenlijk in nieuw staat !!
Donker MRA dubble bubble ruitje 
Zwarte 5 spaaks marchesini wielen
Banden en ketting en tandwielen onlangs vernieuwd 
Grote Desmo service beurt onlangs gehad
Gipro gear indicator / versnellings indicator
Goudkleurige Tin coating op voorvork binnenpoten
50mm Termignoni titanium dempers
Spiegels in kleur gespoten 
nieuw type kuipen zoals de laatste modellen hebben
Carbon hugger / achterspatbord
Open koppelingshuis rizoma en mooie Koppelingsdrukplaat 
Originele ducati monoseat
Twee sleutels en originele gereedschapsetje erbij
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion