Nieuwsbrief:

DUCATI  1199 SUPERLEGGERA - 2014

Garantie: Ja
10 Km
CORSE RACING RE
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
ducati - 1199-superleggera
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2014
Garantie: div. opties mogelijk

Deze Ducati 1199 Superleggera is nieuw door ons geleverd, Moto Hippo, officieeel Ducati dealer ! nr 21/500 het nummer van race legende Troy Bayliss.

Betreed de wereld van ongeëvenaarde luxe met de Ducati 1199 Superleggera

Een waar meesterwerk dat nu schittert in de winkel van Ducati Hippolytushoef, jouw exclusieve Ducati dealer. Deze motorfiets is een symfonie van magnesium en carbon, en draagt trots het stempel van 'Superleggera', wat staat voor 'super licht'. Slechts 500 gelukkigen kunnen zich eigenaar noemen van een exemplaar, en hier bevindt zich nummer 21. Dit is de onmiskenbare Ducati 1199 Panigale Superleggera. Hoewel het uiterlijk wellicht subtiel lijkt, schuilt de ware transformatie onder de oppervlakte. Met een opgegeven vermogen van 200 pk - of zelfs 205 pk met de race-uitlaat - en een opgegeven rijklaargewicht van 166 kilo, vertegenwoordigt dit zonder twijfel de meest extreme Ducati ooit.

Bij het overzien van de specificaties van de 1199 Panigale Superleggera komt de herinnering aan de Macchia Nera onmiddellijk naar boven. Deze ongeëvenaarde, Italiaanse creatie, gebaseerd op de 998R Superbike, pronkte met een vermogen van 180 pk bij een gewicht van slechts 135 kilo.

De Panigale Superleggera gaat nog een stap verder. Waar de Panigale R aangeeft een rijklaargewicht van 189 kg te hebben - 165 kg droog - toont de Panigale Superleggera slechts 166 kilo rijklaargewicht. Dat is slechts één kilo meer dan het drooggewicht van een Panigale R en eveneens één kilo meer dan het minimale gewicht van een WK Superbike-racer.

Ducati heeft dit indrukwekkende resultaat bereikt door vrijwel uitsluitend gebruik te maken van magnesium, titanium en carbon. De airbox en het subframe, voorheen van aluminium bij de standaard Panigale, zijn nu vervaardigd van magnesium, evenals de gesmede magnesium wielen. Titanium vind je terug in de kleppen en drijfstangen van de motor, terwijl de volledige kuip van carbon is gemaakt.

En dit is slechts het topje van de ijsberg. Bij deze gewichtsvermindering zijn vrijwel alle onderdelen zorgvuldig onderzocht en waar mogelijk vervangen door lichtere materialen.

De genoemde prijs is exclusief BPM, met een bedrag van €10.293,-. Dit betekent dat de motor ook zonder kenteken geleverd kan worden.

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.


Moto Hippo is een officiële dealer van Yamaha, Moto Morini en uiteraard Ducati.

Naast deze verbluffende Ducati 1199 Superleggera bieden wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Een ruime keuze aan motorfiets accessoires
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze state-of-the-art werkplaats, bemand door ervaren monteurs
- De nieuwste motorfietsmodellen zijn beschikbaar voor verhuur
- Diverse financieringsmogelijkheden om aan jouw wensen te voldoen
- Moto Hippo NoRisk motorfietsverzekeringen, voor een zorgeloze rijervaring.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion