Nieuwsbrief:

DUCATI  1098 - 2009

Garantie: Ja
13000 Km
TROY BAYLISS
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Garantie: Geen
Prijs: Op aanvraag

Een gelimiteerd exemplaar van Ducati's opwindende WorldSBK motor, en nummer 158 van slechts 500 eenheden gebouwd om de overwinning van fabrieksrijder Troy Bayliss in het World Superbike Championship van 2008 te vieren.
Hij wordt aangedreven door een 1198cc vloeistofgekoelde L-twin, die 180 pk en 99 lb-ft koppel levert aan het achterwiel via een zesversnellingsbak.

De 'Troy Bayliss' editie was beperkt tot slechts 500 exemplaren, die allemaal waren afgewerkt met de race livrei van de Ducati-rijder, inclusief zijn beroemde racenummer '21', evenals rode accenten, zichtbare carbonfiber bekleding, '1098R Bayliss Limited Edition'-stickers en een genummerd plaatje op de bovenste kroonplaat.

Een digitale instrumentencluster afgeleid van MotoGP is gemonteerd, evenals Ohlins 43 mm volledig verstelbare omgekeerde voorvork en Ohlins TTXR monoschokdemper met top-out veer, Brembo Monoblock remklauwen, een Termignoni uitlaat en gesmede Marchesini wielen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion