Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Nebula Black
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ontdek de CF Moto 800 MTX!

Ben jij klaar voor avontuur op de weg? De gloednieuwe CF Moto 800 MTX staat op het punt om jouw rijervaring te revolutioneren!

Waarom kiezen voor de CF Moto 800 MTX?

  • Krachtige Motor: Met een 799cc parallel-twin motor biedt de 800 MTX een indrukwekkende vermogensoutput en een soepel rijgedrag.
  • Geavanceerde Techniek: Uitgerust met een modern TFT-dashboard dat je van alle belangrijke informatie voorziet, zodat je altijd in controle bent.
  • Optimaal Comfort: De ergonomische opbouw en verstelbare vering zorgen voor een perfecte rit, of je nu de stad in gaat of lange tochten maakt.
  • Duurzaam Ontwerp: Robuuste constructie en stijlvolle afwerking maken de 800 MTX een betrouwbare partner voor elke rit.
  • Geavanceerde Veiligheid: Voorzien van ABS, tractiecontrole en diverse rijmodi om je rijervaring aan te passen aan elke situatie.

Wees Erbij! Plaats nu je pre-order bij MotoLeo en zorg ervoor dat jij een van de eerste bent die met de CF Moto 800 MTX de weg op kan! 

Mis deze kans niet! Bezoek onze website of kom langs in onze showroom voor meer informatie.

MotoLeo - Jouw Partner in Motorplezier!



 
  • 2e Paasdag open van 10 tot 17 uur!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bluetooth, Board computer, Cruise control, Gearindicator, Handkappen, In hoogte verstelbare ruit, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Navigatie voorbereiding, Onderhoudsboekje, Spaakvelgen, Traction controll, USB, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion