Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT TOURING - 2024

€ 10.999,- € 13.599,-
Garantie: Ja
1270 Km
BLAUW
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden


  • PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL!  EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!

    LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!

    Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!
     

  • STEL JE KOMPAS OPNIEUW IN
    De weg die voor ons ligt, is niet altijd duidelijk gedefinieerd. Op elk pad, en rond elke onbekende bocht, wachten nieuwe ontdekkingen. Soms weet je niet waar je heen moet, maar heb je niets liever.

    Dompel je onder in de vrijheid, in die adrenaline-flow, in sterke emoties. Bij het rijden gaat het er uiteindelijk niet om wat de fysieke bestemming is, maar welke mentale reis je aflegt. Elke rit is inspirerend.

    Met de CFMOTO 800MT Touring wordt uw kompas opnieuw ingesteld.

    AVONTUURLIJK TOEREN
    De vloeistofgekoelde 799cc paralleltwin van de CFMOTO 800MT levert met een vermogen van 95pk en een koppel van 77Nm prestaties die vergelijkbaar zijn met motoren met een grotere cilinderinhoud. Koppel daar een uitgekiende geometrie met KYB-vering en een 19L grote brandstoftank aan, en je hebt aan de 800MT de ideale partner voor lange-afstandsritten.

    En met zijn stijlvolle uiterlijk en elektronische ondersteuning is de CFMOTO 800MT Touring helemaal klaar om u in alle comfort en veiligheid op al uw trajecten te begeleiden.

    Dit is de standaard uitrusting die de 800MT Touring deelt met de 800 MT Sport: 7 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - Mistlichten - Valbescherming - USB-aansluiting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Twee rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

    De 800MT Touring biedt hier bovenop nog een aantal features:  Spaakvelgen - Bandenspanningsmeter - Handkappen - Verwarmd stuur en zadel van de piloot - Carterbescherming - Middenstandaard - Stuurdemper -  Bidirectionele quick-shifter

Opties en Accessoires:
*dit is een actieve demo, km stand kan dus afwijken!, 4 rijmodi, 7 inch tft dashboard, 60 maand garantie, 799 cc parallelle tweecilinder motor 95 pk, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Benzine capaciteit 20 l, Beschikbaar in blaauw, Carter bescherming, Cruise control, Geadvanceerde motortechnologie gedeeld met ktm, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Hand kappen, J. juan (by brembo) abs remmen, Led-verlichting, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Middenstandaard, Mistlichten, Navigation via cf moto app, Optionele seat en handwarmers, Quickshifter, Registrasiekosten occasion motorfiets 10 euro, Ride by wire, Rollover sensor, Slipperkoppeling, Spaakwielen, Stuurdemper, Tractiecontrole, Tubeless banden, Usb stekker, Valbeugels, Verwarmde handvaten en zadel, Volledig instelbare kyb vering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion