Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Blue
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
5jaar garantie!

De weg die voor ons ligt is niet altijd duidelijk gedefinieerd. Op elk pad, en rond elke onbekende bocht, wachten nieuwe ontdekkingen. Soms weet je niet waar je heen moet, maar heb je niets liever. Dompel je onder in de vrijheid, in die adrenaline-flow, in sterke emoties. Bij het rijden gaat het er uiteindelijk niet om wat de fysieke bestemming is, maar welke mentale reis je aflegt. Elke rit is inspirerend. Met de CFMOTO 800MT Touring wordt uw kompas opnieuw ingesteld.

De vloeistofgekoelde 799cc paralleltwin van de CFMOTO 800MT levert met een vermogen van 95pk en een koppel van 77Nm prestaties die vergelijkbaar zijn met motoren met een grotere cilinderinhoud. Koppel daar een uitgekiende geometrie met KYB-vering en een 19L grote brandstoftank aan, en je hebt aan de 800MT de ideale partner voor lange-afstandsritten. En met zijn stijlvolle uiterlijk en elektronische ondersteuning is de CFMOTO 800MT Touring helemaal klaar om u in alle comfort en veiligheid op al uw trajecten te begeleiden.

De 800 MT Touring is evenals als 800 MT Sport uitgerust met:

- 7 inch TFT dashboard
- Slipperkoppeling
- Mistlampen
- Valbeugels
- USB-aansluiting
- Adapatieve LED verlichting
- LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie
- Twee verschillende rijmodussen
- Limp mode
- Dynamische-ABS
- Tractiecontrole
- Cruise control

Daarnaast kun je jouw 800 MT aankleden met een koffer pakket, waaronder:

- Zijkoffers: €780,-
- Topkoffer: €440,-

Of als actieprijs voor €1099,- een top en zijkofferset incl. beugels. Prijzen zijn excl. montage.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion