Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

€ 13.999,- € 14.499,-
Nieuw
Starry White
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

CFMOTO 800MT Explore: De ultieme adventure bike voor offroad avonturen

De CFMOTO 800MT Explore is de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT-serie. Met zijn uitgebreide offroad-specificaties en geavanceerde technologie is deze motorfiets ontworpen om je overal naartoe te brengen, van ruige trails tot verre bestemmingen.

Offroad-uitrusting: klaar voor elk avontuur

De 800MT Explore deelt dezelfde kenmerken als de Touring-versie, maar gaat een stap verder met extra offroad-uitrusting. Deze omvat:

  • Motorsteun en middenstandaard voor stabiliteit en gemak.
  • Handbeschermers voor extra bescherming tijdens offroad-ritten.
  • Verwarmd zadel en verwarmde handvatten voor comfort in koudere omstandigheden.
  • Een 8-inch Carplay-compatibel scherm voor naadloze connectiviteit en navigatie.
Geavanceerde technologie: veiligheid en controle

De 800MT Explore is uitgerust met geavanceerde features die zowel veiligheid als prestaties garanderen:

  • Tractiecontrole en bi-directionele shifter voor optimale grip en soepel schakelen.
  • Uitschakelbare ABS voor betere controle in offroad-situaties.
  • 4 rijmodi om de prestaties aan te passen aan de omstandigheden.
  • Dodehoekradar voor extra veiligheid tijdens het rijden.
  • Michelin Anakee banden voor uitstekende grip op alle ondergronden.
Een motorfiets voor het einde van de wereld

De CFMOTO 800MT Explore is de ultieme keuze voor avontuurlijke rijders die op zoek zijn naar een veelzijdige, comfortabele en veilige motorfiets. Met zijn offroad-uitrustinggeavanceerde technologie en prestatiegerichte features brengt de 800MT Explore je naar het einde van de wereld en verder.

 

CFMOTO 800MT Explore: Technologie, comfort en avontuur in één motorfiets

De CFMOTO 800MT Explore is een avontuurlijke motorfiets die is uitgerust met geavanceerde technologieuitstekend rijcomfort en imposante styling. Of je nu langeafstandsritten plant of uitdagend terrein verkent, de 800MT Explore biedt alles wat je nodig hebt voor een onvergetelijke rit.

Geavanceerd 8-inch TFT-scherm: helder en gebruiksvriendelijk

De 800MT Explore beschikt over een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit. Dit scherm biedt duidelijke visuele effecten en een soepele bediening, vergelijkbaar met een tablet. Het scherm is IP67 water- en stofdicht, waardoor het bestand is tegen de zwaarste omstandigheden en perfect functioneert als je tweede mobiele apparaat.

Tractiecontrole en rijmodi: veiligheid en aanpassingsvermogen

Het tractiecontrolesysteem van de 800MT Explore verbetert de tractie en stabiliteit, waardoor wielslip en controleverlies worden voorkomen. De motorfiets biedt 4 selecteerbare rijmodi:

  • Sport
  • Rain
  • Off-road
  • All-terrain

Deze modi zijn handig bedienbaar via het multifunctionele stuur, waar je ook de bandenspanning kunt controleren via het menu. Dit stelt rijders in staat om hun rijervaring aan te passen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden.

Veiligheid en comfort: bochten-ABS en cruisecontrol

De bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid toe, waardoor rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor langeafstandsritten zorgt de cruisecontrol-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, waarbij snelheden tot 120 km/u kunnen worden aangehouden.

Opbergruimte en design: praktisch en imposant

De 800MT Explore biedt ruime opbergmogelijkheden met optionele zijkoffers (63 liter) en een optionele topkoffer (36 liter). Het avontuurlijke design van de motorfiets straalt een imposante aanwezigheid uit, terwijl de algehele geometrie zorgt voor gemakkelijke handling op de weg en een comfortabele rit tijdens langeafstandsritten.

Een motorfiets voor elk avontuur

De CFMOTO 800MT Explore combineert geavanceerde technologieuitstekende veiligheidsfeatures en een imposant design in één veelzijdige motorfiets. Of je nu offroad gaat, lange reizen plant of gewoon wilt genieten van het rijplezier, de 800MT Explore brengt je overal naartoe met stijl en vertrouwen.

Verkrijgbaar in de kleuren Gem Black en Starry White

Tevens is de motor uit te breiden met een prachtige kofferset, voor actuele prijzen en assecoires zie www.cfmotobenelux.com

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion