Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X ADVENTURE - 2025

Nieuw
Blauw
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
LET OP.

NIET IN ONZE SHOWROOM MAAR NOG WEL TE BESTELLEN VOOR DEZE ACTIE PRIJS.



De CFMOTO 700CL-X Adventure is een krachtige cross-over motorfiets die zich uitstekend leent voor avontuurlijke tochten.
De Adventure-uitvoering onderscheidt zich door het verhoogde stuur, de spaakvelgen, de off-road banden, het hoge spatbord en de standaard bagagedrager.
Met andere woorden, de 700CL-X Adventure is een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en prestaties.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion