Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X ADVENTURE - 2025

€ 7.348,- € 7.349,-
Nieuw
Aurora Blue
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO biedt standaard 5 JAAR FABRIEKS GARANTIE op alle modellen

De CFMOTO 700CL-X Adventure is een krachtige cross-over motorfiets die zich uitstekend leent voor avontuurlijke tochten. De Adventure-uitvoering onderscheidt zich door het verhoogde stuur, de spaakvelgen, de off-road banden, het hoge spatbord en de standaard bagagedrager. Met andere woorden, de 700CL-X Adventure is een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en prestaties.

MOTOR
De 693cc paralleltwin levert indrukwekkende prestaties. Het is niet enkel het topvermogen van 75 pk maar vooral het heel bruikbare koppel van 68 Nm dat aangenaam verrast.

BREMBO
De 320 mm remschijven vooraan worden afgestopt door topklasse Brembo Stylema monobloc vierzuiger-remklauwen.

WINDSCHERM
Het hoge windscherm is standaard gemonteerd en beschut je tegen regen en wind.

STUUR
De Adventure heeft een hoger en breder stuur dan de Heritage voor nog meer controle en wendbaarheid.

PIRELLI BANDEN
De Pirelli Scorpion Rally STR banden zorgen met hun semi-noppen profiel voor een typische scrambler-look maar bieden ook tonnen grip voor het betere stuurwerk. Vooraan zien we een 18-inch wiel met een bandbreedte van 110 mm terwijl achteraan een 170 mm band de 17-inch spaakvelg siert.

BAGAGE
De 700CL-X Adventure is standaard voorzien van bagagedragers aan beide zijden van de motor. Kies voor een setje stijlvolle koffers en je bent klaar om erop uit te trekken.

VERING
De high-spec KYB vering bestaat vooraan uit een volledig instelbare 41mm upside-down. Achteraan vinden we een schokbreker met een veerweg van 150mm waarvan je de preload en rebound kan verstellen. De KYB veerelementen zorgen in combinatie met het stijve chassis voor een indrukwekkende rijervaring, of het nu op asfalt dan wel op het onverhard is.

SLIPPERKOPPELING
Helpt het stuiteren van het achterwiel te verminderen bij terugschakelen.

FRAME
CFMOTO ontwierp een volledig nieuw chroom-molybdeen frame dat slechts 16,5 kg op de weegschaal legt. De aluminium swingarm voegt daar 6,7 kg aan toe.

De 700CL-X Adventure biedt een comfortabele zitpositie en een uitgebreid dashboard voor een gebruiksvriendelijke ervaring. Dankzij het ride-by-wire gashendel kon de 700CL-X worden uitgerust met een one-touch cruise control en twee rijmodi (Eco en Sport). Dit zijn, samen met de adaptieve koplamp en de zelfdovende richtingaanwijzers, unieke features voor een motorfiets in dit segment. Het Continental ABS-remsysteem, de volledige LED-verlichting én de USB-aansluiting onder het zadel vullen het plaatje aan.

*** Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux ***

  • LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).    

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl). 

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
    - Volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
      


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- KYB vering
- J.JUAN remmen
- Slipperclutch 
- Cruise Control
- Twee rijmodi
- Adaptieve led koplamp
- Zelfdovende knipperlichten
- Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion