Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 NK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zircon Black
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 450 NK Sport, Zircon Black. Nieuw. 5jaar Fabriek garantie. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

Het ongeëvenaarde rijgedrag en de wendbaarheid van de 450NK veranderen het alledaagse woon-werkverkeer in een opwindend avontuur. 

Standaard voorzien van:
- Parallelle tweecilindermotor van 449 cc
- Met een 270° krukasafstelling
- 37 kW bij 9500 t/min en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7600 t/min
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauwen
- Drie rijmodi (Street, Rain of Sport)
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- 5" TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- Rijklaargewicht 165 kg
- en veel meer…..

Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen, waardoor de 450NK de ideale metgezel is voor stadswegen.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion