|
Motor | lucht/olie/ventilator gekoelde viertakt 45° v-twin |
Boring x slag | 88,9|96,8 |
Cilinder inhoud | 1.203 |
Comp. verhouding | 10,0 : 1 |
Kleppen | twee kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 100|75|6.600 |
Max. koppel | 110|6.000 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.65 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.5 |
Topsnelheid | 225 |
ABS | nee |
Frame | Aluminiumframe met Uniplanar vibratie-isolatiesysteem |
Vering voor | volledig instelbare 41 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 127 mm. |
Remmen voor | ZTL™-type rem, vaste 6-zuigerremklauw, 375 mm enkelzijdig, roestvrij staal, zwevende remschijf |
Remmen achter | 240 mm roestvrij staal, enkele zuiger, vaste schijfrem met zwevende remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.320 |
Lengte | 1.935 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1.100 |
Zithoogte | 775 |
Drooggewicht | 179 |
Leverbare kleuren | Thrust Blue, Midnight Black, Racing Red |
Beschrijving | Net als bij de XB 9 is het motorblok opgehangen volgens Buells Uniplanar-systeem, dat motortrillingen isoleert van het rijwielgedeelte. speciale cilinderkoppen, ram air inlaat systeem en speciaal Buell Interactive Exhaust System. Leverbare kleuren blauw, zwart en rood met amber kleurige wielen. |