Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2020

Garantie: Ja
40404 Km
HOCKENHEIM SILVER METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2019 - okt. 2022
Koppel: 113 Nm
Afmetingen (LxBxH): 207 x 74 x 116 cm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 299 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Aantal eigenaren: 1

Mooie S 1000 RR met volledige historie bekend.

Ook is de motor voorzien van diverse Ilmberger carbon parts.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Cruise control, Dynamic Damping Control (DDC), Dynamic pakket, M Gesmede velgen, M lichtgewicht batterij, Race Pakket, Rijmodi Pro, Verwarmbare handvatten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion