Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2023

24890 Km
Blackstorm Metallic
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In NIEUWSTAAT verkerende BMW S 1000 R in de prachtige Blackstrom Metallic kleurstelling! De BMW zit nog in de fabrieksgarantie tot 03-03-2026!

De BMW is voorzien van:
Dynamic Pakket:
- Schakelassistent Pro (quickshifter up/down)
- Rijmodi Pro
- Dynamic Damping control (DDC)
- Cruise control
  • Bandenspanningscontrole systeem (RDC)
  • HSC Pro
  • MSR
  • Engine brake instelbaar
  • Gasreactie instelbaar
  • ABS systeem instelbaar
  • Traction control instelbaar
  • Wheelie control instelbaar 
  • Gear indicator
  • Hill Hold
  • Seat cover
  • Duoseat aanwezig
  • Windscherm
  • Korte kentekenplaathouder
  • Kleine smoke LED knipperlichten voor
  • Kleine smoke LED knipperlichten achter
  • Handvatverwarming
  • TFT kleurendisplay
  • USB aansluiting
  • Adaptieve bochtenverlichting
  • Headlight Pro
  • Stuurdemper
  • Verschillende rijmodi (Road, Rain, Dynamic, Dynamic pro)
  • Tankpad
  • 2 sleutels + codekaartje
  • BMW Certificaat
  • Complete map met alle boekjes + volledige onderhoudshistorie inclusief onderhoudsfacturen en aankoopfactuur aanwezig
  • Afkomstig van 1e eigenaar en volledig dealer onderhouden
  • Fabrieksgarantie tot 03-03-2026!
De BMW S1000R is een indrukwekkende motorfiets die bekend staat om zijn krachtige prestaties, geavanceerde technologieën en sportieve ontwerp. Deze naked bike is afgeleid van de legendarische S1000RR superbike en biedt een perfecte balans tussen kracht, wendbaarheid en comfort.

De BMW wordt afgeleverd met:
- Laatste onderhoudsbeurt op 25-07-2024 bij 19.905 km. Volgende onderhoud nodig op 25-07-2025 of over 5.015 km. 
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Fabrieksgarantie tot 03-03-2026

De S1000R komt uit 2023 en heeft 24.890 km gereden. De motor verkeert in zeer goede staat! 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: BMW S 1000 R F 800 GS 1200 GS 1250 Adventure G 310 650 F 750 GS F 900 XR S 1000 RR S 1000 XR
Opties en Accessoires:
Dynamic Pakket:
- Schakelassistent Pro (quickshifter up/down)
- Rijmodi Pro
- Dynamic Damping control (DDC)
- Cruise control
Bandenspanningscontrole systeem (RDC)
HSC Pro
MSR
Engine brake instelbaar
Gasreactie instelbaar
ABS systeem instelbaar
Traction control instelbaar
Wheelie control instelbaar 
Gear indicator
Hill Hold
Seat cover
Duoseat aanwezig
Windscherm
Korte kentekenplaathouder
Kleine smoke LED knipperlichten voor
Kleine smoke LED knipperlichten achter
Handvatverwarming
TFT kleurendisplay
USB aansluiting
Adaptieve bochtenverlichting
Headlight Pro
Stuurdemper
Verschillende rijmodi (Road, Rain, Dynamic, Dynamic pro)
Tankpad
2 sleutels + codekaartje
BMW Certificaat
Complete map met alle boekjes + volledige onderhoudshistorie inclusief onderhoudsfacturen en aankoopfactuur aanwezig
Afkomstig van 1e eigenaar en volledig dealer onderhouden
Fabrieksgarantie tot 03-03-2026!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion