Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Stoere BMW R Nine T Urban G/S!
Deze BMW Tour komt uit 2018 en heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1170 cc.
- Originele Nederlandse motorfiets
- Slechts 26.424 KM op de teller
- UNIT Garage uitlaat met mooie sound
- BMW Bagage set
- Engine protectors
- Handguards
- ------
Lowlands Biker Store in Zwolle.
2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren.
- Official Dealer Indian Motorcycle
- Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
- Official Dealer Moto Guzzi
- Official Dealer Aprilia
Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, centrale balansas |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1.170 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting, elektronisch motormanagement met deceleratie-uitschakeling, dubbele ontsteking |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|81|7.750 |
Max. koppel | 116|6.000 |
Koppeling | Enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | 3-delig frame bestaande uit voor- en 2-delig achterframe, met meedragende motor/transmissie, afneembare duobuddyseat |
Vering voor | Telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | Enkelzijdige aluminium swingarm met Paralever, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping (traploos) instelbaar |
Remmen voor | Zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1.527 |
Lengte | 2.175 |
Breedte | 870 |
Hoogte | 1.330 |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 221 Rijklaar |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Geniet van het vertrouwde gevoel van een boxer met relaxte en rechte zithouding, gekoppeld aan moderne technologie. Kies uit ontelbare customizing opties voor om je eigen unieke ideeën waar te maken. De BMW R nineT Urban G/S maakt een duidelijk statement: hij bewijst eer aan de beginjaren van het succesverhaal van BMW Motorrad G/S. Een blik volstaat en maakt meteen duidelijk dat de R nineT Urban G/S het offroad gevoel uit die dagen belichaamt. Tegelijkertijd zorgt zijn rijkarakteristiek ervoor dat hij een volwaardig lid is van de hedendaagse R nineT familie. Hij reflecteert de manier van leven van die tijd: mensen wisten waar ze heen wilden. En vooral hoe ze daar moesten komen. Net zoals tegenwoordig.
|
| Dealerschappen: INDIAN, PIAGGIO |
Als Officieel dealer van Indian en de verkoop van Harley Davidson motoren is de passie voor amerikaanse motoren duidelijk.
Een nog grotere passie is het customizen van deze motoren. Wij bouwen deze unieke motoren in onze werkplaats in Zwolle. Daarnaast helpen wij u graag bij het realiseren van uw ideeën. Heeft u een specifiek ontwerp in het hoofd? Of het nu gaat om een Bagger, Mexican style, een cafe racer of een andere trend, we maken het graag voor je! Soms moet je echter een motor ook gewoon origineel laten.
Ook verzorgen wij graag voor u het onderhoud, spuitwerk en bijvoorbeeld het herstellen van schade. Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats en meer dan 20 jaar ervaring in reparatie en onderhoud.
| Zwolle, Overijssel |
| 038 4211701 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken