Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T 100 YEARS - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
KLASSIK CHROM (ZWART METALLIC)
Vermogen:
80 kW
Teller:
6.300 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
bmw - r-nine-t-100-years
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2020 - jan. 2024
Modelcode: K21
Typenummer: 0L51

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 211 x 87 x 106 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Koplamp Pro (0219), LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Option 719 stijlvariant Shadow II (079I), Option 719 wielen Classic (0505), Rijmodi Pro (0224), Special Edition I (0170), Sport pakket (0424), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion