Nieuwsbrief:

BMW  R 80 RT - 1987

Garantie: Nee
112605 Km
Grijs
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Eerste eigenaar nieuwe uilaat koste 2000.Euro
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion