Nieuwsbrief:

BMW  R 65 LS - 1982

21801 Km
Henna Rood
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Volledig gereviseerde en gerestaureerde R 65 LS De motor is tot op het laatst schroefje uit elkaar geweest en volledig origineel weer opgebouw. Tot in de kleinste puntjes in orde gemaakt. Zo mooi kunnen wij uw project ook restaureren. dit exemplaar is niet te koop
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion