Nieuwsbrief:

BMW  R 60/5 - 1970

Garantie: Ja
32010 Mls
ZWART
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1970

De /5 modellen van BMW zijn populair door hun mooie klassieke uitterijk zoals de teller in de koplamp,
Het prachtige buizenframe en de mooie grote ronde tank.
Daarbij zijn de /5 modellen ook zeer goed te berijden voor de grotere motorrijder, waar vele klassieke motoren gewoonweg te klein zijn om fatsoenlijk een stuk mee te rijden,.

2 originele zijkoffers
Bagagerekje

Afleverkosten € 250,-




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion