Nieuwsbrief:

BMW  R 18 B - 2022

Garantie: Ja
3935 Km
BLACKSTORM META (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Bij Motor Venray hebben we iets bijzonders in de aanbieding: een BMW R 18 Bagger uit 2022 met slechts 3.935 kilometer op de teller. Deze stijlvolle motor straalt nostalgie uit met een witte striping, een knipoog naar het klassieke design van vroeger.

Het is een BTW-motor en is uitgevoerd met full options, waardoor je niets tekortkomt op het gebied van comfort en functionaliteit.

Kom langs bij Motor Venray om deze unieke motor zelf te bekijken en te ervaren. Klaar voor een indrukwekkende rit?


Nieuwprijs: € 38.579,-

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
05aa achteruitversnelling, 05df active cruise control, 06ac emergency call, 06ae teleservices, 017c tankdop afsluitbaar, 036a treeplanken, 047b 50 jahr edition, 064a marchall gold series stage 1, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0204 hill start control, 0219 koplamp pro, 0395 radio software, 0417 centrale vergrendeling, 0518 verwarmde buddyseat en rugleuning, 0530 rdc tyre pressure control, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion