Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
14333 Km
BLACKSTORM METALLIC/BLACK/ACHAT GREY
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 12-08-2028

Deze mooie volle R 1250 GSA komt bij ons in showroom Elst te staan.
Motor wordt eerst gepoetst.

Als u de motor wilt komen bekijken graag even bellen voor een afspraak.

Marge voertuig
Opties en Accessoires:
Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Connected services, Cruise control, Cruise verlichting, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Hill hold functie, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Kruisspaakwielen II (goudkleuring), LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht pakket, MSR Motorsleepmomentregeling, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Spaakwielen, Stijlvariant Triple Black, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion