Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 S ABS - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Zwart
Vermogen:
90 kW
Teller:
79.130 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze bloedmooie BMW R1200S uit 21-04-2008, een van de allerlaatste modellen ooit geleverd in Nederland.

Betreft een origineel Nederlandse motorfiets, met slechts twee eerdere eigenaren en een volledig dekkende aanwezige onderhoudshistorie.

Volledig in het zwart uitgevoerd; zwarte aandrijflijn, zwarte wielen, en zwarte motor / cilinderkoppen, precies zoals hij moet zijn.

Vanuit fabriek geleverd met elke juiste optie waaronder; öhlins vering voor en achter, brede sportwielen en ABS.

Zeer mooie extra`s zijn; het volledig Zard sportuitlaat systeem met e-keur, veel minder zwaar dan origineel en een mooie roffel,
Dynojet tune, comfort seat met backrest (niet afgebeeld), volledig origineel uitlaat systeem is aanwezig, evenals een setje kofferrekken.

Zeer exclusieve motorfiets in Nederland zijn er slechts nog 224, en wereldwijd rijden er maar 6142 rond. 

Zojuist door ons uitgevoerd groot onderhoud, vloeistoffen / filters etc... 
 
  • www.vandekolkmotoren.nl

    Let op !! Wij zijn verhuisd !!

    Vanaf nu vindt u ons aan de Einsteinstraat 9A in Dedemsvaart. Let op: we werken momenteel alleen op afspraak na telefonisch contact. Profiteer nu van extra scherpe prijzen – bel ons voor de beste deal!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Voor het reserveren van een motorfiets vereisen wij een aanbetaling.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Openingstijden:

    Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Za: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Einsteinstraat 9A
    7701 SB Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van de Kolk Motoren
Einsteinstraat 9A
Dedemsvaart
Plan de route
0625119798
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion