|
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 bovenliggende nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1,170 |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ met elektronische gasklepbediening |
Ontsteking | |
Vermogen | 125|92|7,750 |
Max. koppel | 125|6,500 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | 200 |
ABS | optie |
Frame | 2-delig, voor- en aangeschroefd achterframe met meedragende motor/transmissie |
Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 37 mm, centraal geplaatst veerbeen |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger radiale remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 276 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1.507 |
Lengte | 2,207 |
Breedte | 952,5 |
Hoogte | 1,412 |
Zithoogte | 850/870 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Black Storm Metallic, Light White |
Beschrijving | Houdt u van lange ritten, ook over slechte wegen en soms dwars door de wildernis? Wàt u onderweg ook maar tegenkomt - asfalt, onverhard, modder of mul zand - de BMW R 1200 GS Adventure met zijn uitstekende handling is er helemaal klaar voor. Een motorfiets voor iedereen die graag zijn grenzen verlegt. Kortgezegd: een machine voor motorrijders die het echte avontuur opzoeken, hun onafhankelijkheid willen onderstrepen en daarbij ook nog heel veel rijplezier willen hebben. |