Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2010

Garantie: Ja
65959 Km
GRIJS
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2009 - dec. 2013
Modelcode: K25/2
Koppel: 120 Nm
Tankinhoud: 33 liter
Bekledingcode: 0000
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Aantal eigenaren: 1
Typenummer: 0470
Opties en Accessoires:
3-delig kofferset, ABS Integral (0630), Asc (0650), Boordcomputer (0539), Diefstalalarmsysteem (0603), Electronic Suspension Adjustment (ESAII) (0416), Enduro aandrijving (0631), Garmin navigatie, Kofferdragers aluminium (0680), LED-mistlamp, LED knipperlicht wit (0590), Lifestyle pakket (0432), Mistlichten voor (0562), Offroad banden (0633), RDC Tyre Pressure Control (0530), RVS-uitlaatsysteem - verchroomd (0350), Scheinwerfer Linksasymmetrisch (0321), Tachometer Mph (0326), Veiligheidspakket (0430), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Engelstalig (0381), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion