Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2017

Garantie: Ja
41508 Km
Triple Black
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze BMW R 1200 GS Adventure is uitgevoerd in de Triple Black kleurstelling voorzien van een aluminium topkoffer waar jou helm in zou passen! Met deze BMW R 1200 GS kan je op avontuur in Europa, voorzien van een 30 liter brandstof tank weetje zeker dat je niet iedere rit aan de pomp hoeft te staan. Aangeboden met 12 maanden garantie, boekje aanwezig en nu rijklaar voor € 16290,-

OPTIES:
- HANDVATVERWARMING
- ESA
- ASC
- CRUISE CONTROL
- ALU TOPKOFFER SW MOTECH
- VERHOOGDE RUIT 

Benieuwd geworden naar deze R 1200 GS Adventure? Neem dan contact met ons op en kom de motor in De Meern bekijken. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, Ruit in kleur, Special Paint, Topkoffer, Valbeugels, vering, andere / luchtvering, Touring windscherm
ABS
ASC
ESA
Aluminium topkoffer
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion