Nieuwsbrief:

BMW  R 12 - 2025

Garantie: Ja
1050 Km
BLACKSTORM META (ZWART METALLIC)
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Te koop bij Motor Venray: een gloednieuwe BMW R12, modeljaar 2025, met 0 kilometer op de teller. Deze stijlvolle en karaktervolle motorfiets is direct uit voorraad leverbaar en wordt geleverd met 36 maanden fabrieksgarantie.

De BMW R12 combineert klassieke looks met moderne techniek en rijcomfort. Dankzij het tijdloze ontwerp en de krachtige boxermotor is dit de ideale motor voor liefhebbers van puur motorrijden met een premium uitstraling.

Deze motor is reeds gekentekend en voorzien van een aantrekkelijke nieuwkorting. Dat maakt dit een uitgelezen kans om voor een scherpe prijs op een nieuwe BMW te stappen.

Geïnteresseerd in deze unieke aanbieding? Kom gerust langs in onze showroom of neem contact met ons op voor meer informatie. Bij Motor Venray ben je verzekerd van deskundig advies en een warm welkom.

Nieuwprijs € 18484,- Nu met kenteken voor € 16.990,-

Voorzien van Comfortpakket, Alarm en E-call functie.


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 0230 comfortpakket, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion